Subject: 1-2/47 Palumäe külas asuva Kala maaüksuse ja lähiala detailplaneeringu algatamine ning lähteseisukohtade kinnitamine, piirinaabrite teavitus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Jun 2025 16:01:19 +0300

Detailplaneeringu algatamisest teavitamine

Kambja Vallavolikogu algatas 18.06.2025 otsusega nr 47 Palumäe külas asuva 
Kala maaüksuse ja lähiala detailplaneeringu ning kinnitas lähteseisukohad. 
Planeeringu eesmärk on kaaluda võimalust 100% maatulundusmaa sihtotstarbega 
Kala maaüksuse jagamist kaheks maatulundusmaa krundiks ning kruntidele 
ehitusõiguse määramist üksikelamu ning abihoonete projekteerimiseks ja 
ehitamiseks.

Planeeritav maaüksus asub Pangodi maastikukaitseala Pangodi piiranguvööndis. 
Kambja valla üldplaneeringu järgi, mis kehtib endise Kambja valla 
territooriumil, maa-alale maakasutuse juhtotstarvet ei ole määratud ehk 
säilib olemasolev maakasutus.

Pangodi maastikukaitseala üldplaneeringu kohaselt on maaüksusele osaliselt 
määratud elamumaa juhtotstarve ning määratud konkreetsed arhitektuurilised 
ehitustingimused. Pangodi maastikukaitseala üldplaneeringu kohaselt on kogu 
üldplaneeringu ala määratud detailplaneeringu koostamise kohustusega alaks. 
Sellest tulenevalt on detailplaneeringu koostamise kohustus. Kavandatav 
tegevus ei ole üldplaneeringut muutev ning on kooskõlas kehtiva valla 
üldplaneeringuga endise Kambja valla territooriumi osas. Planeeringuala 
suurus on 4,56 ha.

Detailplaneeringu koostamisel on vajalik koostada maastikuanalüüs. 
Täiendavate vajalike uuringute vajadus täpsustatakse detailplaneeringu 
koostamisel. Detailplaneeringuga antakse lahendus ka juurdepääsudele, 
parkimiskorraldusele, tehnovõrkudega varustamisele, haljastuse ja heakorra 
lahendamiseks ning tingimused detailplaneeringu elluviimiseks

Detailplaneeringu algatamise dokumentidega on võimalik tutvuda Kambja 
Vallavalitsuse kodulehel www.kambja.ee <http://wwww.kambja.ee> .

Lugupidamisega

KÄTLIN UMAL-JÄRVESAAR
planeerimisspetsialist
Kambja Vallavalitsus

(+372) 53876433
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

KAMBJA – KINDEL JA KODUNE
www.kambja.ee <http://www.kambja.ee/>
  <http://email.mg.kambja.ee/o/eJxEzjFuwzAMQNHTWFsNiibFaNAQtB2y9gaUSCduqziwjZ6_KDpk__h45_64rZt--LcebpfD--WtEGNKEKw4MszBSxSGEyeSHG6FYrWWpWoTqtWZkzfjVm0WlBTnsBQEZEjIcYIY82itRZqkwXwiyyIDQb-OX9rrp47uofu-69VfFivD9IqjZxduYNhYjZCJNQ8E-m8dc8Rheg9bWe7zOhAcm973x7rZot2Pv-FRzs82_BT8DQAA__-TP0S7>